حِصّہ اول |
1 |
مسئلہ حیات ووفات عیسیٰ بن مریم علیہ السلام |
3 |
1 |
آیاتِ قرآنیہ سے وفاتِ مسیح کا ثبوت |
3 |
1 |
آیت ۔ فَلَمَّا تَوَفَّیْتَنِیْ |
3 |
|
حضرت رسول کریم ؐ کا فیصلہ |
5 |
|
لفظ توفّی کے متعلق تحقیق |
6 |
|
لغت عربی میں توفّی اللّٰہ فلاناً کے معنی |
8 |
|
توفّی کے متعلق حضرت مسیح موعود علیہ السلام کا اعلان |
10 |
2 |
آیت یٰعِیْسٰی اِنِّیْ مُتَوَفِّیْکَ سے وفات مسیح کا ثبوت |
12 |
|
علّامہ زمخشری کے نزدیک اس آیت کے معنی |
14 |
|
امام رازی ؒ کا مذہب |
15 |
|
رفع کے لغوی معنی |
16 |
|
امام رازی ؒ کے نزدیک اس آیت میں رفع کے معنی |
16 |
|
رفع کا استعمال قرآن کریم میں |
17 |
3 |
آیت وَالَّذِ یْنَ یَدْعُوْنَ مِنْ دُوْنِ اللّٰہِ سے وفات مسیح کا ثبوت |
19 |
4 |
آیت وَمَامُحَمَّدٌ اِلَّا رَسُوْلٌ قَدْخَلَتْ مِنْ قَـبْلِہِ الرُّسُلُ سے وفات مسیح کا ثبوت |
20 |
|
خَلَا فُـلَانٌ کے معنی لغت میں موت ہیں |
21 |
|
آیاتِ قرآنی میں خَـلَا کا استعمال موت کے معنوں میں |
22 |
5 |
آیتِ استخلاف سے وفات مسیح پر استدلال |
22 |
6 |
سورہ فاتحہ سے وفات مسیح پر استدلال |
23 |
7 |
آیت ھَلْ کُنْتُ اِلَّا بَشَرًا رَّسُوْلًا سے استدلال |
24 |
8 |
آیت میثاق النبیین سے وفات مسیح پر استدلال |
26 |
|
ان آیات کی تفسیر جن سے حیاتِ مسیح پر استدلال کیاجاتا ہے |
27 |
1 |
آیت وَمَاقَـتَلُوْہُ وَمَاصَلَبُوْہُ (النساء )کی تفسیرمولوی محمد ابراہیم سیالکوٹی کی توجیہ کا ردّ |
30 |
|
وَمَاقَـتَـلُوْہُ یَقِیْنًا کے معنی |
32 |
|
2 بَلْ رَّفَعَہُ اللّٰہُ اِلَیْہِ کی تفسیر |
35 |
|
جسمانی رفع اللہ تعالیٰ کی طرف محال ہے |
37 |
|
رفع مسیح کے متعلق امام رازیؒ کا مذہب |
38 |
|
علّامہ محمودشلتوت |
38 |
|
الاستاذ مصطفٰی المراغی |
38 |
|
علّامہ رشید رضا |
39 |
|
لسان العرب میں رفع کے معنی |
39 |
|
محاورہ رَفَعَہُ اللّٰہُ اِلَیْہِ کا استعمال آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کے لئے |
40 |
|
معراج نبوی کی حقیقت |
43 |
|
مولوی محمد ابراہیم کے ایک اور استدلال کا ابطال |
44 |
|
مولوی محمد ابراہیم صاحب کا آخری نکتہ |
46 |
|
3 آیت وَاِنْ مِّنْ اَھْلِ الْکِتَابِ کی تفسیر |
48 |
|
اس آیت کی دوسری قرأت |
49 |
4 |
آیت اِنْ اَرَادَ اَنْ یُّھْلِکَ الْمَسِیْحَ (المائدہ)کی تفسیر |
51 |
5 |
آیت وَاِنَّـہٗ لَعِلْمٌ لِّلسَّاعَۃِ کی تفسیر |
53 |
ج |
وفات مسیح علیہ السلام ازروئے حدیث |
56 |
1 |
عیسیٰ علیہ السلام کی عمر |
56 |
2 |
لَوْکَانَ مُوْسٰی وَ عِیْسیٰ حَیَّـیْنِ الحدیث |
57 |
3 |
اختلاف حلیتین |
58 |
|
وفات مسیح ؑ پر اجماع اُمت |
60 |
د |
۔ وفاتِ مسیح پر بزرگانِ سلف کے اقوال |
63 |
1 |
حضرت حسن رضی اللہ عنہ |
63 |
2 |
حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ |
64 |
3 |
حضرت امام مالک رحمۃ اللہ علیہ |
64 |
4 |
حضرت امام ابن حزم رحمۃ اللہ علیہ |
64 |
5 |
حافظ ابن القیّم رحمۃ اللہ علیہ |
64 |
6 |
علّامہ شوکانی رحمۃ اللہ علیہ |
66 |
7 |
ابوعبداللہ محمد بن یوسف |
66 |
8 |
علّامہ جبائی |
66 |
9 |
شیخ محی الدین ابن عربی علیہ الرحمۃ |
67 |
ہ۔ |
وفات مسیح اور علماء مصر |
68 |
1 |
علّامہ رشید رضا |
68 |
2 |
علّامہ مفتی محمد عبدہٗ |
68 |
3 |
الاستاذ محمود شلتوت |
68 |
4 |
الاستاذ احمد العجوز |
70 |
5 |
الاستاذ مصطفیٰ المراغی |
70 |
6 |
الاستاذ عبدالکریم شریف |
71 |
7 |
الاستاذ عبدالوب النجار |
71 |
8 |
ڈاکٹر احمد زکی ابوشادی |
72 |
و ۔ |
وفاتِ مسیح ؑاورعلماء ہندوپاکستان |
73 |
1 |
حضرت داتا گنج بخش علی ہجویری رحمۃ اللہ علیہ |
73 |
2 |
مولانا عبیداللہ سندھی |
73 |
3 |
نواب اعظم یارجنگ |
74 |
4 |
سرسیّد احمد خان بانی علی گڑھ یونیورسٹی |
78 |
5 |
مولانا ابوالکلام آزاد |
79 |
6 |
علّامہ اقبال |
79 |
7 |
علّامہ مشرقی |
79 |
8 |
غلام احمد پرویز |
80 |
9 |
سیّدابوالاعلیٰ مودودی کا مذہب |
80 |
ز ۔ |
نزول مسیح و ظہورمہدی |
82 |
1 |
نزول مسیح کے متعلق احادیث |
82 |
|
صحیح بخاری کی حدیث (وَ اِمَامُکُمْ مِنْکُمْ) |
82 |
|
صحیح مسلم کی حدیث (فَاَمَّکُمْ مِّنْکُمْ) |
83 |
|
مسند احمد بن حنبل کی حدیث (اِمَامًا مَّھْدِیًّا) |
84 |
|
ابن ماجہ کی حدیث ( لَا الْمَھْدِیُّ اِلَّا عِیْسٰی بن مریم) |
84 |
2 |
اُ مّت محمدیّہ میں عیسیٰ علیہ السلام کے بروزی قائلین کے حوالہ جات |
85 |
|
خریدۃ العجائب کا حوالہ |
85 |
|
اقتباس الانوار کا حوالہ |
86 |
|
غایۃ المقصود کا حوالہ |
86 |
|
محی الدین ابن عربی ؒ کا مذہب |
86 |
3 |
برُوز کی حقیقت |
87 |
|
محمداکرم صاحب صابری |
87 |
|
خواجہ غلام فریدؒ چاچڑاں شریف |
87 |
|
حضرت سیّدعبدالقادر جیلانی ؒ |
87 |
|
مسیح موعود علیہ السلام کا بروزی نزول |
88 |
4 |
امام مہدی کے لئے ابن مریم کا نام بطور استعارہ ہے۔ |
88 |
|
آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کے لئے نزول کا استعمال قرآن کریم میں |
89 |
|
آنحضرت صلی اللہ علیہ و سلم کو استعارۃً ’’ذکر‘‘ کہا گیا ہے |
89 |
5 |
کنیت بھی بطور استعارہ استعمال ہو سکتی ہے |
90 |
|
یحيٰ علیہ السلام ایلیا کے بروز |
91 |
6 |
نزول کی حقیقت (قرآن کریم کے حوالہ جات) |
92 |
|
کسی صحیح حدیث میں عیسیٰ علیہ السلام کے نزول کے ساتھ سماء کا ذکر نہیں |
93 |
7 |
ابن مریم کے استعارہ کے قرینہ لفظیہ |
93 |
|
حیات مسیح پر اجماع کا دعویٰ باطل ہے |
94 |
|
احناف کے نزدیک پیشگوئیوں کے معنی پر اجماع ناجائز ہے |
95 |
|
حضرت مسیح موعود علیہ السلام کا اعلان |
95 |
2 |
مسئلہ ختم نبوت |
97 |
الف ۔ |
جماعت احمدیہ کا عقیدہ |
97 |
ب ۔ |
خاتم النبیین کے معنی |
98 |
|
لازم المعنٰی کی وضاحت |
98 |
|
لغوی معنی |
101 |
|
مفردات راغب کا حوالہ |
101 |
|
خاتمیت مرتبی |
104 |
|
حضرت مسیح موعود علیہ السلام کے نزدیک مقام خاتمیت کا مفہوم |
105 |
ج ۔ |
آیات قرآنیہ خاتم النبیین کی تفسیر میں |
107 |
1 |
اِھْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیْمَ |
108 |
2 |
وَمَنْ یُّطِعِ اللّٰہَ وَالرَّسُوْلَ |
109 |
|
مع کی بحث |
110 |
3 |
یٰـبَنِیْ اٰدَمَ اِمَّا یَأْ تِیَنَّکُمْ رُسُلٌ مِّنْکُمْ |
113 |
4 |
اَللّٰہُ یَصْطَفِیْ مِنَ الْمَلٰئِکَۃِ رُسُـلًا وَّ مِنَ النَّاسِ |
115 |
5 |
وَ اِذْ اَخَذَ اللّٰہُ مِیْثَاقَ النَّبِیِّـیْنَ |
115 |
6 |
وَمَا کُنَّا مُعَذِّبِیْنَ حَتّٰی نَبْعَثَ رَسُوْلًا |
117 |
7 |
آیت استخلاف |
118 |
د ۔ |
امت محمدیہ میں امکان نبوّت ازروئے حدیث |
1 |
اَبُوْبَکْرٍ اَفْضَلُ ھٰذِہِ الْاُمَّۃِ اِلَّا اَنْ یَّکُوْنَ نَبِیٌّ |
119 |
2 |
نَبِیُّھَا مِنْھَا |
120 |
3 |
لَوْعَاشَ (اِبْرَاھِیْمُ) لَکَانَ صِدِّیْقًا نَّبِیًّا |
121 |
4 |
حدیث کی صحت و قوت |
122 |
5 |
ضعف روایت کی تردید |
123 |
6 |
درود مسنون سے امکان نبوت کا استنباط |
126 |
7 |
حدیث واشوقاہ الی اخوانی |
127 |
8 |
اَبُوْبَکْرٍ وَّ عُمَرُ سَیِّدَا کَھُوْلَ الْجَنَّۃِ ..... اِلَّا النَّبِیِّـیْنَ |
128 |
ہ ۔ |
انقطاع نبوت و الی احادیث کا مفہوم |
130 |
ازروئے اقوال بزرگان |
130 |
|
امام علی القاری علیہ الرحمۃ |
130 |
|
نواب نورالحسن خان |
131 |
|
حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا |
131 |
|
امام محمد طاہر علیہ الرحمۃ |
132 |
|
حضرت محی الدین ابن عربی علیہ الرحمۃ |
132 |
|
امام شعرانی علیہ الرحمۃ |
134 |
|
حضرت عبدالکریم جیلانی علیہ الرحمۃ |
135 |
|
مولانا جلال الدین رومی ؒ |
135 |
|
حضرت شاہ ولی اللہ محدّث دہلوی |
136 |
|
حضرت مجدّد الف ثانی علیہ الرحمۃ |
137 |
|
مولوی عبدالحی لکھنوی |
138 |
|
مصنّف غایۃ البرہان |
138 |
و ۔ |
انقطاع نبوت سے متعلقہ احادیث کی تشریح |
1 |
سَیَکُوْنُ فِیْ اُمَّتِیْ ثَـلَا ثُوْنَ کَذَّابُوْنَ |
139 |
2 |
اِلاَّ اَنَّہٗ لَیْسَ نَبِیٌّ بَعْدِیْ |
142 |
3 |
مَثَلِیْ وَ مَثَلُ الْاَنْبِیَآئِ مِنْ قَبْلِیْ |
143 |
4 |
لَوْکَانَ بَعْدِیْ نَبِیٌّ لَکَانَ عُمَرُ |
144 |
5 |
اِنَّہٗ لَانَبِیَّ بَعْدِیْ |
145 |
6 |
خُتِمَ بِیَ النَّبِیُّوْنَ |
146 |
7 |
اِنِّیْ اٰخِرُالْاَنْبِیَآئِ |
147 |
8 |
اَنَا الْعَاقِبُ |
148 |
9 |
اِنِّیْ اٰخِرُالْاَنْبِیَآئِ وَ اَنْتُمْ اٰخِرُ الْاُمَمِ |
150 |
10 |
اَ نَاالْمُقَفّٰی |
150 |
11 |
لَانَبِیَّ بَعْدِیْ کے متعلق ایک سوال اور اس کا جواب |
151 |
12 |
حدیث لَمْ یَبْقَ مِنَ النُّـبُـوَّۃِ اِلَّا الْمُبَشِّرَاتِکا مفہوم |
152 |
13 |
اَلْمُبَشِّرَات نبوت کی جزئِ ذاتی ہی ہے |
153 |
ز ۔ |
حضرت مسیح موعود علیہ السلام نے کس قسم کی نبوت کا دعویٰ کیا؟ |
3 |
صداقت حضرت مسیح موعود علیہ السلام |
164 |
1 |
فَقَدْ لَبِثْتُ فِیْکُمْ عُمُرًا (الاٰیۃ) |
164 |
2 |
فَمَنْ اَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرٰی (الاٰیۃ) |
166 |
3 |
کَتَبَ اللّٰہُ لَاَغْلِبَنَّ اَنَا وَ رُسُلِیْ (الاٰیۃ) |
167 |
4 |
فَأَنْجَیْنٰـہُ وَ اَصْحَابَ السَّفِیْنَۃِ (الاٰیۃ) |
168 |
5 |
وَلَوْ تَقَوَّلَ عَلَیْنَا بَعْضَ الْاَقَاوِیْلَ(الاٰیۃ) |
169 |
6 |
لَا یُظْھِرُ عَلٰی غَیْبِہٖ اَحَدًا اِلَّا مَنِ ارْتَضٰی مِنْ رَّسُوْلٍ (الایۃ) |
172 |
|
حضرت مسیح موعود علیہ السلام کی پیشگوئیاں |
174 |
ا |
لیکھرام کے متعلق |
174 |
ب |
جلسہ مذاہب اعظم کے متعلق |
177 |
ج |
ڈاکٹر جان الیگزنڈرڈ وئی کے متعلق |
181 |
د |
طاعون کی پیشگوئی |
185 |
ہ |
’’آہ نادرشاہ کہاں گیا؟‘‘ |
189 |
و |
’’تزلزل درایوان کسریٰ فتاد‘‘ |
191 |
ز |
اہل بنگالہ کی دلجوئی |
192 |
ح |
سعد اللہ لدھیانوی کے متعلق |
194 |
ط |
’’ ایک مشرقی طاقت اور کوریا کی نازک حالت‘‘ |
196 |
ی |
شہزادہ دلیپ سنگھ کے متعلق |
197 |
ک |
جنگِ عظیم اوّل کے متعلق |
199 |
ل |
مصلح موعود اور مبشر اولاد کے متعلق |
202 |
۷ |
کسوف و خسوف کا وقوع |
207 |
۸ |
حدیث مجدّدین |
209 |
۹ |
فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ اِنْ کُنْتُمْ صَادِقِیْنَ |
210 |
۱۰ |
علمی مقابلہ |
212 |
|
کلام الامام |
214 |
حصہ دوم |
|
پیشگوئیوں کے اصول |
|
حضرت موسیٰ علیہ السلام کو ارض مقدس کا وعدہ اور اس کا ٹل جانا |
219 |
|
وعیدی پیشگوئیاں مشروط ہوتی ہیں |
220 |
|
تفسیر کبیر رازی اور دوسرے حوالہ جات |
220 |
|
عذاب ادنیٰ رجوع سے بھی ٹل سکتا ہے |
222 |
|
پیشگوئیوں کے سمجھنے میں ملہم اجتہادی غلطی کر سکتا ہے |
223 |
|
حضرت نوح کا واقعہ |
223 |
|
قضا صدقہ اور دعا سے ٹل سکتی ہے |
225 |
|
حضرت یونس کی قوم کا واقعہ |
226 |
|
صلح حدیبیہ کا واقعہ |
228 |
|
صلح حدیبیہ کے متعلق مفسرین کے اقوال |
232 |
|
اجتہادی خطا کا ایک اور واقعہ |
234 |
|
تقدیر مبرم کی اقسام |
235 |
|
حضرت مجدّد الف ثانی کا قول |
235 |
|
ایک واقعہ (مکتوبات مجدّد الف ثانی) |
237 |
|
ایک اور واقعہ (تفسیرروح البیان) |
237 |
|
تعبیر کا دوسرے رنگ میں ظہور |
238 |
|
پیشگوئی متعلق محمدی بیگم |
239 |
|
محمدی بیگم کے خاندان کی دینی حالت |
240 |
|
رشتہ داروں کا نشان طلب کرنا |
241 |
|
نشان طلب کرنے پر حضرت اقدس کی دعا اور خداتعالیٰ کا جواب |
241 |
|
خاص پیشگوئی کے بارہ میں الہامات |
242 |
|
سلطان محمد کی توبہ کا قطعی ثبوت انجام آتھم کے حوالہ کی روشنی میں |
245 |
|
توبہ کا ثبوت |
246 |
|
مرزا سلطان محمد صاحب کا انٹرویو |
247 |
|
حضرت صاحبزادہ مرزا شریف احمد رضی اللہ عنہ کی شہادت |
248 |
|
مرزا سلطان محمد کے خط کا عکس |
250 |
|
مرزا اسحاق بیگ صاحب پسرمرزا سلطان محمد کی شہادت |
251 |
|
مولوی ظہور حسین صاحب مجاہد بخارا کی شہادت |
251 |
|
پیشگوئی کے پانچ حصّے |
253 |
|
پہلے تین حصّوں کا اصل الفاظ میں ظہور |
254 |
|
پچھلے دو حصوں کے ظہور کا طریق |
254 |
|
یونس علیہ السلام کی پیشگوئی کا ٹلنا |
256 |
|
پیشگوئی زیربحث میں خدائی سنّت کا ظہور |
256 |
|
پیشگوئی میں اجتہادی خطا (نوح علیہ السلام کا واقعہ) |
257 |
|
پیشگوئی پر اعتراضات کے جوابات |
262 |
1 |
اعتراض اوّل |
262 |
2 |
اعتراض دوم |
263 |
|
مرزا احمد بیگ اور مرزا سلطان محمد کی موت میں اختلاف کی حکمت |
264 |
3 |
اعتراض نمبر۳ |
265 |
4 |
اعتراض نمبر۴ |
266 |
5 |
اعتراض نمبر۵ |
268 |
|
خواب میں نکاح کی تعبیر |
269 |
|
مریم بنت عمران اور کلثوم اُ خت موسیٰ سے آنحضرتؐ کا آسمان پر نکاح |
269 |
|
پیشگوئی کی صداقت کے متعلق مرزا محمد اسحاق کا بیان |
270 |
6 |
اعتراض نمبر۶۔ پیشگوئی کو پورا کرنے کے لئے کوشش پر اعتراض کا جواب |
270 |
7 |
اعتراض نمبر۷۔ بہو کو طلاق کی دھمکی |
272 |
8 |
اعتراض نمبر۸۔ پہلی بیوی کو طلاق دینے پر |
273 |
|
پیشگوئی متعلق عبداللہ آتھم |
275 |
|
۱۵ ماہ گزرنے پر مخالفین کا ناپسندیدہ رویہ |
280 |
|
حضرت مسیح موعود علیہ السلام کی طرف سے آتھم کو دعوتِ مباہلہ مع انعام |
280 |
|
ڈپٹی عبداللہ آتھم کے عذرات |
285 |
|
قسم اٹھانے کی صورت میں چارہزار روپیہ انعام کی پیشکش |
287 |
|
پیشگوئی پر اعتراضات کے جوابات |
289 |
|
اپنی وفات کے متعلق حضرت مسیح موعودؑ کے الہامات اورڈاکٹر عبدالحکیم کی پیشگوئی |
294 |
|
مولوی ثناء اللہ صاحب امرتسری کا اعتراف |
297 |
|
اپنی عمر کے متعلق پیشگوئی |
299 |
|
عمر کے متعلق دیگر اندازے |
302 |
|
عمر کے متعلق مخالفین کی شہادت |
302 |
|
الہامات مسیح موعود علیہ السلام کی تشریح |
303 |
1 |
اَنْتَ مِنِّیْ وَ اَنَا مِنْکَ |
303 |
2 |
اَنْتَ مِنِّیْ بِمَنْزِلَۃِ وَلَدِیْ |
306 |
3 |
اَ نْتَ مِنْ مَّآئِ نَا وَھُمْ مِّْنْ فَشَلٍ |
308 |
4 |
اَسْمَعُ وَ اَریٰ |
309 |
5 |
رَبُّنَا عَاجٌّ |
310 |
6 |
اُفْطِرُ وَ اَصُوْمُ |
310 |
7 |
اَسْھَرُ وَ اَنَامُ |
312 |
8 |
أُخْطِیْ وَ اُصِیْبُ |
312 |
9 |
یَحْمَدُکَ اللّٰہُ مِنْ عَرْشِہٖ |
313 |
10 |
یُرِیْدُوْنَ اَنْ یَّرَوْا طَمَثَکَ (مردوں کا حیض) |
314 |
|
مختلف اعتراضات کے جوابات |
321 |
|
’’نورالحق‘‘ میں حضرت موسیٰ کی حیات کے ذکرپراعتراض کا جواب |
321 |
|
خدائی کے دعویٰ کا الزام |
327 |
|
تشریعی اور مستقلہ نبوت کے اِدّعا کا الزام |
336 |
|
صاحبِ شریعت اور تشریعی نبی میں فرق |
337 |
|
کفر کی دو قسمیں |
346 |
|
ایک اور نکتہ یاد رکھنے کے قابل |
346 |
|
آئینہ صداقت کا حوالہ |
347 |
|
دیگر اختلافی مسائل |
348 |
|
اختلافات میں مسیح موعودؑ نے پہل نہیں کی |
348 |
|
نبی کریمؐ پر دعویٰ فضیلت کا الزام |
351 |
|
تین ہزار معجزات اور تین لاکھ نشانات |
354 |
|
دو ۲ گرہن |
357 |
|
مسیح موعود اسم محمدی کا جامع ہے |
362 |
|
امام مہدی کا مرتبہ ابن سیرین کے نزدیک |
365 |
|
قاضی اکملؔ صاحب کا شعر |
365 |
|
گالیوں کا الزام |
366 |
|
ذریۃ البغایا |
367 |
|
دشمنانِ اہل بیت اولادِ بغایا ہیں |
369 |
|
نجم الہدیٰ کے شعر کی تشریح |
370 |
|
یہودیوں کا بندر اور سؤر ہونا |
371 |
|
سخت الفاظ استعمال کرنے کی دو وجوہات |
372 |
|
ہم صالح علماء اور مہذّب شرفاء کی ہتک نہیں کرتے |
373 |
|
جہاد کی منسوخی‘ انگریزوں کی خوشامد اور ان کی طرف سے کھڑا کئے جانے کا الزام |
374 |
|
صرف قتال ہی جہاد نہیں دینی کام کرنا بھی جہاد ہے |
376 |
|
اسلام بغاوت کی اجازت نہیں دیتا۔ آنحضرتؐ کا نمونہ |
378 |
|
انگریزی حکومت کے متعلق مسلم اکابرین کی رائے |
380 |
|
انجمن حمایت اسلام کے ممبران کا اعلان |
383 |
|
اس زمانہ کا جہاد |
386 |
|
خوشامد کے الزام کے ردّ میں حضرت مسیح موعودؑ کے بیانات |
391 |
|
خودکاشتہ پودا |
395 |
|
توہین مسیح علیہ السلام کا الزام |
396 |
|
الزامات کا مورد دراصل فرضی یسوع ہے |
398 |
|
حضرت مسیح کی دادیاں نانیاں |
401 |
|
الزامی جوابات کا طریق |
402 |
|
مسیح کا شراب پینا |
406 |
|
عمل الترّب |
407 |
|
انبیاء کے معجزات دو۲ قسم کے ہوتے ہیں |
408 |
|
آنحضرت صلی اللہ علیہ و سلم اور عیسائیوں کے ہاتھ کا پنیر |
413 |
|
شام کا پنیر |
414 |
|
امام مہدی کا وُلدِ فاطمہؓ سے ہونا |
416 |
|
روایات میں تضاد |
416 |
|
حضرت مسیح موعودؑ اولادِ فاطمہؓ سے ہیں |
418 |
|
ایک کشف کی شہادت کہ آپ اولادِ فاطمہؓ ہیں |
420 |
|
آپ کا خاندان دراصل فارسی ہے |
420 |
|
توہین اہل بیت کے الزام کا ردّ |
423 |
|
کربلا ئیست سیرہرآنم |
423 |
|
علّامہ نوعی کا شعر |
424 |
|
امام حسینؓ کی شان حضرت مسیح موعود علیہ السلام کی نگاہ میں |
425 |
|
کستوری اور گوہ کے ڈھیر سے مراد۔ توحید اور شرک |
429 |
|
حضرت علی رضی اللہ عنہ کی توہین کے الزام کا ردّ |
430 |
|
متفرق اعتراضات |
436 |
|
عدالت میں معاہدہ کی حقیقت |
436 |
|
نبی کا شعر کہنا |
438 |
|
وعدہ خلافی کی تردید (متعلق براہین احمدیہ) |
442 |
|
مشورہ سے دعویٰ مسیح موعودؑکے الزام کا ردّ |
447 |
|
نبی کا استاد |
455 |
|
نبی کا مرکب نام |
457 |
|
حج نہ کرنے کی وجہ اور ایک حدیث نبوی کی تشریح |
458 |
|
مالیخولیا مراقی کے اعتراض کی تردید |
461 |
|
غیرزبانوں میں الہامات کی وجوہ |
464 |
|
الہام ’’قرآن مجید خدا کا کلام اور میرے منہ کی باتیں ہیں‘‘ کی تشریح |
465 |
|
خداکے غیرزبانوں میں کلام نہ کرنے کے متعلق آریوںکے خیال کو بے ہودہ قرار دیا گیا ہے |
466 |
|
نبی اعلیٰ خاندان سے آتا ہے نہ چوہڑے چماروں سے |
467 |
|
ایسا مسیح نہیں آسکتا جو قرآن کے حلال و حرام کی پرواہ نہ کرے |
469 |
|
مولوی محمد حسین بٹالوی کے ایمان لانے کا مفہوم |
470 |
|
بشیرالدولہ، عالم کباب کی پیشگوئی کا مصداق |
471 |
|
الہام بکرٌ و ثیّبٌ کی تشریح |
474 |
|
خواتین مبارکہ |
475 |
|
زلزلۃ الساعۃ کے متعلق اعتراض کا جواب |
476 |
|
الہام ’’ہم مکّہ میں مریں گے یا مدینہ میں‘‘ کی تشریح |
480 |
|
الہام’’تیرا تخت سب سے اونچا بچھایا گیا‘‘ کی تشریح |
482 |
|
مولوی ثناء اللہ کا مباہلہ سے انکار |
484 |
|
مولوی ثناء اللہ کے ساتھ آخری فیصلہ |
485 |
|
’’کرم خاکی ہوں‘‘ والے شعر کی تشریح |
497 |
|
ھذا خلیفۃ اللّٰہ المھدی کا ثبوت |
500 |
|
احادیث نبوی سے تکفیر مسیح موعود کا ثبوت |
504 |
|
مجدد صاحب سرہندی کا حوالہ متعلقہ نبوت |
506 |
|
کسی صحیح حدیث میں نزول کے ساتھ السماء کا لفظ موجود نہیں |
507 |
|
امام مہدی کے لئے رمضان میں کسوف و خسوف |
509 |
|
مریدوں کی تعدادکے بیان میں اختلاف کی وجہ |
511 |
|
دعویٰ نبوت کے انکار واقرار میں تطبیق |
512 |
|
قبر مسیح کے متعلق مسیح موعود کے بیانات |
514 |
|
حیات مسیح کا رسمی عقیدہ اور دعویٰ مسیح موعود |
520 |
|
دعویٰ مسیح موعود سے انکار اور اس کا مفہوم |
522 |
|
فضیلت برمسیح کے عقیدہ میں تبدیلی کی وجہ |
525 |
|
محدّث اور نبی اور تبدیلی عقیدہ |
527 |
|
احمدیوں کے دونوں فریق میں لفظی نزاع |
534 |
8 |
اعتراض ہشتم کا جواب۔(چارسو نبیوں کی پیشگوئی پورا نہ ہونے سے متعلق) |
540 |
9 |
اعتراض نہم کا جواب۔ (تورات و انجیل میں طاعون کی پیشگوئی) |
541 |
10 |
اعتراض دہم کا جواب۔(قرآن و حدیث سے طاعون کی پیشگوئی کا ثبوت) |
542 |